Contacteer ons

Je zoekt advies over de veiligheid van je thuis of je bedrijf ? Je wilt oplossingen op maat? Een samenwerking met Brabex start altijd met een persoonlijke aanpak. Onze experten komen bij jou ter plaatse en werken een voorstel op maat uit. We zoeken daarbij een mooi evenwicht tussen de technische mogelijkheden, jouw budget en jouw wensen en verwachtingen. Reken op een gericht voorstel en offerte voor een perfecte beveiliging. Met onderstaand formulier kun je vrijblijvend je vraag met ons delen.

Brabex bv

Toonzaal en kantoren
Adres: Augustijnslei 150 – 2930 Brasschaat
BTW: BE0458.167.226
Telefoon:
03 653 00 22
E-mail: info@brabex.be

Openingsuren:
ma – do:
8:30 – 12:00 en 14:00 – 17:00
vr: 
8:30 – 12:00 en 14:00 – 16:00
Opgelet: Onze toonzaal is enkel op afspraak te bezoeken!

24/7 Dringende service
Contacteer ons algemeen telefoonnummer 03 653 00 22 voor dringende tussenkomst. We staan de klok rond voor jou klaar.

GDPR:
Brabex verwerkt uw persoonsgegevens met het oog op klanten- of prospectenbeheer. Indien u dit als prospect niet wil, volstaat een mail naar info@brabex.be

U kan uw gegevens laten aanpassen via een eenvoudig verzoek, mét bewijs van identiteit, aan Brabex, mail info@brabex.be
Met vragen of klachten over gegevensverwerking kan u terecht bij info@brabex.be

Veelgestelde vragen

Alarm

Het systeem heeft bij de zelfcontrole vastgesteld dat een of meerdere batterijen van het systeem niet meer voldoen. Hiervoor dienen wij ter plaatse te komen.

Een of meerdere zones zijn niet gesloten ( staan er nog ramen of deuren open? Of loopt er nog iemand rond in huis? )

Buitendetectoren zijn geplaatst in een “niet controleerbare omgeving” waardoor deze mogelijk iets gevoeliger zijn voor ongewenste alarmen.
Deze alarmen kunnen eventueel ook veroorzaakt worden door grote planten of grote dieren die zich bewegen in het detectieveld van de detector.

Hiervoor neemt u best contact op met de meldkamer zelf. SMC Meldkamer Brussel.

  • Dit kan verschillende oorzaken hebben:
    • In de meeste gevallen betreft het een (tijdelijke) storing van de telefoonlijn waarop het alarmsysteem is aangesloten. Best maakt u een alarm en verifieert met de meldkamer of dit is binnengekomen.
    • Is dit alarm niet binnengekomen bij de meldkamer zijn de mogelijk oorzaken:
      • De modem is uitgevallen of geen verbinding meer.
      • U bent verandert van telefoonoperator en de nieuwe telefoonlijn is niet aangesloten aan het alarmsysteem, hiervoor dienen wij langs te komen.
      • De factuur van de telefoonlijn werd niet betaald waardoor er geen uitgaande oproepen meer mogelijk zijn. Hiervoor dient u contact op te nemen met uw telefoonprovider.
Camera

Zijn er wijzigingen gebeurt aan het netwerk of is er een nieuwe modem/router geplaatst. In dat geval is er mogelijk een probleem met de port forwarding en dient deze gecontroleerd te worden door ons.

Brand

U kan de sirenes stoppen via de toets stilte of stop sirenes

Er doet zich een storing voor op het branddetectiesysteem waarvoor wij dienen langs te komen.

Op zoek naar een job?

Brabex is toonaangevend in beveiliging. Onze systemen en technische expertise zorgt voor maximale beveiliging bij onze vele klanten, particulieren en bedrijven. Wil je deel uitmaken van een straf team in beveiliging? Voortdurend bijleren in een snel evoluerende sector? Dan heeft Brabex voor jou de job die perfect past.

Stuur je cv en brief naar info@brabex.be. We nodigen jou dan uit voor een eerste gesprek. Tot binnenkort!

Bekijk hier onze openstaande vacatures

Scroll naar boven